Przedmiot szkolenia:
Zajęcia warsztatowe mające na celu ćwiczenie sposobów postępowania z trudnym pacjentem i jego rodziną, z zachowaniem zarówno praw personelu jak i pacjenta. Analiza typów charakterologicznych pacjentów, ćwiczenie optymalnych sposobów zachowania personelu w trakcie konfliktu. Rozwiązywanie sytuacji trudnych metodą sześciu kroków. Szkolenie jest częścią programu Akademia Pielęgniarki (moduł I – Trudny pacjent, trudna sytuacja). Może być realizowane w ramach Akademii lub jako niezależny trening.
Program i metodyka:
1) Sytuacja roszczeń i reklamacji
– analiza sytuacji zgłaszanych przez pacjentów i ich rodziny
– analiza zachowań personelu
– modele zachowań skutecznych i konstruktywnych
2) Charakterologiczne typy pacjentów
– cechy poszczególnych typów charakterologicznych
– optymalne zachowania personelu
3) Trudna sytuacja a trudny pacjent
– kiedy pacjent staje trudny
– działania personelu w trudnej sytuacji reklamacyjnej
4) Prawa personelu – prawa pacjenta
– listy praw
– podobieństwa i różnice praw
– zachowania obu stron a ich prawa
5) Rozwiązywanie trudnych sytuacji metodą sześciu kroków
– wprowadzenie metody
– rozwiązywanie trudnych sytuacji z praktyki uczestników
Metodyka: wykład, ćwiczenia, warsztaty, przykłady, case study
Adresaci:
Naczelna pielęgniarka, przełożona pielęgniarek, pielęgniarka koordynacyjna, pielęgniarka oddziałowa, pozostałe pielęgniarki ukierunkowane na rozwój osobisty lub przeznaczone do awansu.
Link do szkolenia:
http://szkolenia.tqmsoft.com/personall/akademia-pielegniarki-trudny-pacjent
Najbliższy termin: 07.02.2014
Czas trwania: 1 dzień 7 godzin
Cena zawiera: materiały szkoleniowe, certyfikat, obiad, serwis kawowy.
Firma: TQMsoft
Miejsce: Kraków, ul. Bociana 22a
Cena: 590 PLN/ OS netto
Adres e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu
Kontakt: 12 397 18 81, fax 12 397 18 84
Zapraszamy